Продавець ООО «ДИАМИР» розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
20 відгуків
УВАГА! УТОЧНЮЙТЕ ЦІНУ ПЕРЕД ЗАМОВЛЕННЯМ! МИ ПРАЦЮЄМО!    

Зараз підприємство не може швидко обробляти замовлення і повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (98) 082-75-11
+380 (50) 946-36-50
Метизы и крепеж от компании "ДИАМИР"
Кошик

ІБР-02: Приклад використання

ІБР-02: Приклад використання

ІБР-02: Приклад одноплощинний балансування електродвигуна зі шківом на валу.

Параметри електродвигуна:

-потужність 3 кВт;

-частота обертання 3000 об/хв;

-маса ротора 5 кг.

1.Запускаємо двигун і за допомогою вбудованого стробоскопа визначаємо частоту обертання ротора.

ібр-02 приклад

Отримане значення частоти обертання ротора n становить 2999 об/хв.

 

2. Вимірюємо віброшвидкості (СКЗ) опори на частоті обертання ротора, послідовно встановлюючи вибродатчик на підшипниковий щит в радіальному вертикальному і радіальному горизонтальному напрямках.

В нашому випадку значення віброшвидкості у вертикальному напрямку становить 10,0 мм/с, а в горизонтальному - 5,8 мм/с.

Найбільше значення віброшвидкості отримано у вертикальному напрямку, тому всі подальші вимірювання під час балансування ротора будемо робити в цьому напрямку.


3. Вибираємо вид балансування (в даному випадку одноплоскостная)

4.Встановлюємо вибродатчик у вертикальному напрямку і вимірюємо віброшвидкість V10 на частоті обертання n.

Отримане значення віброшвидкості V10 становить 10,8 мм/с.
 

5.За допомогою стробоскопа визначаємо фазовий кут віброшвидкості

∠ V10, враховуючи, що місце на розмітці лімба, відповідне визначається кутку, знаходиться в одній осьовій площині з датчиком з боку датчика.

Отримане значення фазового кута віброшвидкості ∠ V10 складає 180 градусів


6.Зупиняємо двигун і значення віброшвидкості V10 і фазового кута віброшвидкості ∠V10 вводимо в пам'ять приладу.

7.Вводимо в пам'ять приладу значення маси ротора і радіуса установки пробної маси Мп 1.

Після цього на дисплеї з'явиться величина розрахункового значення пробної маси Мп1р.

8.Підбираємо пробну масу, наприклад, гайку (в даному випадку 3 м) і встановлюємо її на шків на радіальної лінії, що проходить по можливості перпендикулярно вектору швидкості V10.

У нашому прикладі кут установки пробної маси ∠Мп 1 становить 270 градусів


9.Фактичні величини пробної маси Мп 1 та кута установки пробної маси ∠Мп 1 вводимо в пам'ять приладу

10.Запускаємо двигун і вимірюємо віброшвидкість на частоті обертання V11 і фазовий кут віброшвидкості ∠V11.

В нашому прикладі значення віброшвидкості V11 становить 9,9 мм/с, а значення фазового кута віброшвидкості ∠V11 – 135 градусів.

11.Зупиняємо двигун і вводимо в пам'ять приладу значення віброшвидкості V11 і фазового кута віброшвидкості ∠V11.

12.Знімаємо пробну масу.

13.Вводимо в пам'ять приладу значення радіуса установки коригуючої маси.

14.Після обробки введених даних прилад виводить на дисплей величини коригуючої маси Мк1 і кута її установки ∠Мк1.

У нашому прикладі величина коригуючої маси Мк1 становить 4 м, а кут установки коригуючої маси (кут корекції) ∠Мк1 - становить 208 градусів

15. Встановлюємо коригувальну масу на площину корекції.

16.Включаємо двигун і вимірюємо віброшвидкості на частоті обертання ротора у вертикальному і горизонтальному напрямках.

В нашому випадку значення віброшвидкостей склали: вертикальномнаправлении – 1,2 мм/с, а в горизонтальному - 1,0 мм/с.

Результат балансування ротора вважаємо задовільним, так як отримані значення віброшвидкостей не перевищують нормоване значення для даної машини.

Завантажити pdf-версію прикладу балансування за допомогою ІБР-02 можна тут

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner