ІБР-02: Приклад використання

ІБР-02: Приклад одноплощинний балансування електродвигуна зі шківом на валу.
Параметри електродвигуна:
-потужність 3 кВт;
-частота обертання 3000 об/хв;
-маса ротора 5 кг.
1.Запускаємо двигун і за допомогою вбудованого стробоскопа визначаємо частоту обертання ротора.
Отримане значення частоти обертання ротора n становить 2999 об/хв.
2. Вимірюємо віброшвидкості (СКЗ) опори на частоті обертання ротора, послідовно встановлюючи вибродатчик на підшипниковий щит в радіальному вертикальному і радіальному горизонтальному напрямках.
В нашому випадку значення віброшвидкості у вертикальному напрямку становить 10,0 мм/с, а в горизонтальному - 5,8 мм/с.
Найбільше значення віброшвидкості отримано у вертикальному напрямку, тому всі подальші вимірювання під час балансування ротора будемо робити в цьому напрямку.
3. Вибираємо вид балансування (в даному випадку одноплоскостная)
4.Встановлюємо вибродатчик у вертикальному напрямку і вимірюємо віброшвидкість V10 на частоті обертання n.
Отримане значення віброшвидкості V10 становить 10,8 мм/с.
5.За допомогою стробоскопа визначаємо фазовий кут віброшвидкості
∠ V10, враховуючи, що місце на розмітці лімба, відповідне визначається кутку, знаходиться в одній осьовій площині з датчиком з боку датчика.
Отримане значення фазового кута віброшвидкості ∠ V10 складає 180 градусів
6.Зупиняємо двигун і значення віброшвидкості V10 і фазового кута віброшвидкості ∠V10 вводимо в пам'ять приладу.
7.Вводимо в пам'ять приладу значення маси ротора і радіуса установки пробної маси Мп 1.
Після цього на дисплеї з'явиться величина розрахункового значення пробної маси Мп1р.
8.Підбираємо пробну масу, наприклад, гайку (в даному випадку 3 м) і встановлюємо її на шків на радіальної лінії, що проходить по можливості перпендикулярно вектору швидкості V10.
У нашому прикладі кут установки пробної маси ∠Мп 1 становить 270 градусів
9.Фактичні величини пробної маси Мп 1 та кута установки пробної маси ∠Мп 1 вводимо в пам'ять приладу
10.Запускаємо двигун і вимірюємо віброшвидкість на частоті обертання V11 і фазовий кут віброшвидкості ∠V11.
В нашому прикладі значення віброшвидкості V11 становить 9,9 мм/с, а значення фазового кута віброшвидкості ∠V11 – 135 градусів.
11.Зупиняємо двигун і вводимо в пам'ять приладу значення віброшвидкості V11 і фазового кута віброшвидкості ∠V11.
12.Знімаємо пробну масу.
13.Вводимо в пам'ять приладу значення радіуса установки коригуючої маси.
14.Після обробки введених даних прилад виводить на дисплей величини коригуючої маси Мк1 і кута її установки ∠Мк1.
У нашому прикладі величина коригуючої маси Мк1 становить 4 м, а кут установки коригуючої маси (кут корекції) ∠Мк1 - становить 208 градусів
15. Встановлюємо коригувальну масу на площину корекції.
16.Включаємо двигун і вимірюємо віброшвидкості на частоті обертання ротора у вертикальному і горизонтальному напрямках.
В нашому випадку значення віброшвидкостей склали: вертикальномнаправлении – 1,2 мм/с, а в горизонтальному - 1,0 мм/с.
Результат балансування ротора вважаємо задовільним, так як отримані значення віброшвидкостей не перевищують нормоване значення для даної машини.
Завантажити pdf-версію прикладу балансування за допомогою ІБР-02 можна тут
- Технологія виробництва шурупів та саморізівМайже кожен знає, де можна купити саморізи, шурупи та інше кріплення. Але, чи всі знають, що це таке?Повна версія статті